Реалізація дієтичних добавок як лікарських засобів в телефонному режимі стане неможливою

Проект Закону України «Про внесення зміни до статті 21 Закону України «Про рекламу» (далі – проект Закону) розроблений з метою врегулювання ситуації, що склалася у зв’язку із зловживанням особами, що реалізують дієтичні добавки населенню як лікарські засоби.

...

Особи, видаючи себе за представників закладів охорони здоров’я, науковців, посадових осіб, за телефонами, що зазначаються в рекламі дієтичних добавок («кол-центри»), реалізують дієтичні добавки як лікарські засоби, пропонують компенсації за неефективне лікування дієтичними добавками та, користуючись довірою людей, заволодівають їх коштами (вимагають повернути різницю в нарахованій компенсації тощо).

Звернення щодо можливих шахрайських дій зазначених осіб направлені за належністю до Міністерства внутрішніх справ України. Незважаючи на проведену роботу, Міністерство охорони здоров’я України отримує від Міністерства внутрішніх справ України відповіді щодо прийняття рішень про припинення перевірок за даними фактами у зв’язку з відсутністю фактів, які б вказували на наявність кримінального правопорушення.

Під час проведеної робочої наради з цього питання з представниками державних органів, правоохоронних відомств та Служби безпеки України надходили пропозиції щодо законодавчого врегулювання ситуації.

У зв’язку з викладеним та надходженням звернень від ошуканих громадян Міністерством охорони здоров’я України підготовлено проект зміни до Закону України «Про рекламу» з питання заборони використання телефонів при рекламі дієтичних добавок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *