Витратам без належним чином оформлених первинних документів в обліку не місце

Формування витрат для визначення фінансового результату до оподаткування за звітний податковий рік здійснюється за правилами бухобліку.

Несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, а також недостовірні дані наводять до відбиття недостовірної інформації у фінансовій і податковій звітності.

...

Податківці в листі наголосили, що формування витрат для розрахунку фінансового результату до оподаткування при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток не може здійснюватися на підставі оформлених неналежним чином первинних документів.

Виправлення помилок, допущених у фінансовій звітності, має здійснюватися з одночасним коригуванням податкової звітності відповідно до ст. 50 ПКУ.

Виправлення помилок допускається:

• в первинних документах і облікових регістрах – відповідно до гл.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку;

• у фінансовій звітності підприємства відповідно до НП(С)БО – згідно П(С)БО 6 “Виправлення помилок і зміни у фінансових звітах”;

• у фінансовій звітності підприємства згідно з МСФЗ відповідно до МСБО 8 “Облікові політики, зміни в облікових оцінках та помилки”.

Лист ДФСУ від 10.02.2016 р № 2759/6/99-95-42-01-15.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *