Які дані управління праці запитуватимуть у податківців про платників, що звернулися за призначенням субсидії

Мінсоцполітики та Мінфін затвердили спільний наказ (від 20.04.2015 р. № 431/447), що регулює порядок надання Державною фіскальною службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням житлових субсидій.
...
Запит обов’язково має містити такі відомості:

♦ код із Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі — ЄДРПОУ) органу соціального захисту населення, який подає запит;
♦ найменування органу соціального захисту населення;
♦ реєстраційний номер і дату (число, місяць, рік) запиту;
♦ реєстраційні номери облікових карток платників податків із ДРФО або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);
♦ прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи;
♦ місце реєстрації (проживання) фізичної особи (область, район області, населений пункт, тип вулиці, назва вулиці, номер будинку, корпусу (за наявності) і квартири (за наявності));
♦ період, за який запитується інформація (для призначення субсидії визначається відповідно до п. 12 Положення, для проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за призначенням субсидій, — органом соціального захисту населення самостійно, але не раніше календарного року, що передує року, в якому набрав чинності цей Порядок).

Відповідь надається в п’ятиденний строк. Наказ набирає чинності 22.05.2015 р., тобто із дня офіційного опублікування в «Офіційному віснику України».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *